Rozhovor s Jiřím Kateřiňákem



Dalším absolventem našeho posledního tréninkového kempu Aligator byl Jiří Kateřiňák, který v současné době bojuje o angažmá ve druholigovém Hradci Králové. Fotbalista, který má na kontě 13 prvoligových startů, se s námi podělil o své postřehy a zážitky z kempu.

Zúčastnil ses kempu Aligator. Jak bys zhodnotil 2 dny které jsi tu strávil?

Všechno, co jsme dělali, má smysl. Za mě mohu říct, že tréninková metoda Aligator je výborná na zlepšování se v individuálních činnostech, což je pro fotbalistu velmi důležité.

Před každou tréninkovou jednotkou probíhala hodinová jednotka na hluboký stabilizační systém, jak jsi to vnímal?

Spoustu cviků jsem už dělal, takže to bylo trošku jednodušší, ale je to dobře, že jsme před tou hlavní částí na hřišti aktivovali všechny svaly. Také myslím, že právě toto je součástí života každého profesionálního sportovce.

 S jakou činnosti jsi měl největší problém?

Největší problém jsem měl na hřišti, když jsme dostali na kotníky gumy, k noze balón a do ruky tenisák. To jsem byl trochu v lese (smích). Ale po nějaké době jsem se na to trochu adaptoval a bylo to lepší. Nicméně ukázalo mi to, že v tomto směru se je kde zlepšovat.

Dělalo ti problém soustředit se na více věcí na jednou?

Trochu jsem měl problém vnímat více věcí najednou, protože to bylo něco trochu odlišného. V konečném hodnocení však mohu říct, že je to super tréninková metoda.

Doporučil bys tuto metodu dalším hráčům, pokud ano, tak proč?

Tréninkovou metodu Aligator bych doporučil každému, kdo se chce zlepšovat po všech stránkách a být co nejkomplexnějším fotbalistou, což je v moderním fotbale strašně důležité.