Rozhovor s Besirem Baftiarem


Dalším z oslovených respondentů je Besir Baftiar, v současnosti hráč FK Teplice U21, který má na svém kontě rovněž několik reprezentačních startů a prošel také klubem AC Sparta Praha.  


Co sis myslel, když jsi si poprvé vyzkoušel tuto tréninkovou metodu?

Bál jsem se, že to nebudu zvládat, ale věřil jsem si. Říkal jsem si, že to jednou budu potřebovat a taky se to tak stalo.

V čem je tato metoda odlišná od klasického tréninku? A na co se nejvíc zaměřuje?

Myslím si, že největší rozdíl je v soustředění na techniku a v maximálním soustředění na každé cvičení.

V čem ti nejvíce pomohla v tvé fotbalové kariéře?

Všechna cvičení byla fantastická. Vše mělo smysl a všechna ta cvičení mi strašně pomohla.

Musel jsi se hodně soustředit v jednotlivých cvičení?

Ano, musel, protože poté by celý trénink byl zbytečný.

Jsou věci, které sis z tréninků odnesl využitelné v utkání?

Určitě! Až do dneška si všechna cvičení vybavuji. Trénink byl pro mě nezapomenutelným zážitkem.

Myslíš si, že kdybys měl takto nastavený trénink posouval by ses rychleji?

Určitě ano. Bez metody Aligator bych nebyl tam, kde jsem teď. Jsem za to moc vděčný. Naučil jsem se toho spoustu a strašně si toho vážím. Trénink mě vždy bavil a měl smysl. Ještě jednou je na místě velmi poděkovat.